DARMOWA DOSTAWA OD 200 PLN

CUSTOMER SERVICES

DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Przetwarzanie zamówienia

Po złożeniu zamówienia w sklepie, otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem oraz informacją, że jest ono aktualnie przetwarzane. Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, tak aby opuszczały nasz magazyn w ciągu 1-2 dni roboczych. W sezonie wyprzedażowym lub w przypadku dużej ilości zamówień proces przygotowania paczki może przedłużyć się do 5 dni roboczych.

Przesyłki dostarczane są kurierem DPD z możliwością śledzenia ich drogi. W momencie gdy Twoje zamówienie opuści magazyn, otrzymasz od nas powiadomienie mailowe z numerem trackingowym oraz linkiem do strony śledzenia.

 

Formy wysyłki

KURIER DPD - 12 PLN (darmowa dostawa powyżej 200 PLN)
Domyślną formą dostawy w sklepie jest Kurier DPD przy płatności z góry. Przesyłka nadana tą metodą znajdzie się u Twoich drzwi na następny dzień od jej nadania. W razie potrzeby, kurier skontaktuje się z Tobą pod numerem telefonu podanym w zamówieniu. Przy zakupach o wartości powyżej 200 PLN wysyłka kurierem jest darmowa.

KURIER DPD ZA POBRANIEM - 15 PLN 
Zamówienia z płatnością przy odbiorze są realizowane Kurierem DPD. Przesyłki nadanej tą metodą możesz spodziewać się u Twoich drzwi na następny dzień od jej nadania. Kurier pobierze Twoją opłatę za zamówienie w gotówce w momencie dostarczenia paczki. Darmowa dostawa niestety nie obejmuje tej formy wysyłki.

 

Metody płatności

Za Twoje zamówienie w sklepie możesz zapłacić za pośrednictwem następujących metod:

SZYBKI PRZELEW 
Domyślna i najszybsza forma płatności w naszym sklepie. Przy wyborze tej metody w momencie składania zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku skąd będziesz mógł dokonać bezpiecznej płatności, bez konieczności tworzenia konta. Szybkie przelewy obsługiwane są przez Blue Media S.A. Twoją wpłatę otrzymamy natychmiastowo, dzięki czemu zmniejszysz czas oczekiwania na zamówienie związany z księgowaniem przelewu. Pamiętaj aby nie zamykać strony przedwcześnie, może to skutkować utratą połączenia z bankiem. W przypadku niepowodzenia płatności skontaktuj się z nami.

PAYPAL
Jeżeli posiadasz konto PayPal, możesz zapłacić za zamówienie za jego pośrednictwem. Platforma PayPal umożliwia również dokonanie płatności kartą debetową/kredytową połączoną z kontem użytkownika. W momencie wyboru tej płatności, zostaniesz przekierowany na stronę logowania. Twoją płatność otrzymamy natychmiastowo i od razu przystąpimy do realizacji zamówienia.

PRZELEW TRADYCYJNY
Wybierz tą metodę, jeśli chcesz dokonać płatności za zamówienie przelewem tradycyjnym lub pocztowym bezpośrednio na nasze konto. Po złożeniu zamówienia, zostaniesz przekierowany na stronę z podziękowaniem, na której znajdziesz dane do przelewu. Otrzymasz je od nas także w mailu potwierdzającym zamówienie. W tytule przelewu należy koniecznie wpisać numer zamówienia. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania przelewu - może ono potrwać 1-2 w zależności od banku. Zamówienia za które nie otrzymamy płatności w ciągu 7 dni roboczych są automatycznie anulowane.

PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
Metoda ta pozwala opłacić zamówienie gotówką przy odbiorze. Upewnij się, aby przygotować wyliczoną kwotę dla kuriera, który pobierze Twoją opłatę w momencie dostarczenia paczki.

 

Wysyłka zagraniczna

Na ten moment nie oferujemy możliwości wysyłki za granicę przy płatności w PLN. Aby złożyć zamówienie na stronie z opcją dostawy za granicę, zmień walutę na USD używając przełącznika walut w prawym górnym rogu strony lub udaj się na nasz ASOS Marketplace, gdzie płatności za zamówienie możesz dokonać w 10 różnych walutach, w tym EUR oraz GBP.

 

WYMIANA LUB ZWROT

Wiemy, że źle dobrany rozmiar może być sporym rozczarowaniem, a decyzje czasem się zmieniają, dlatego w takich przypadkach zawsze służymy natychmiastową pomocą. Zarówno proces wymiany jak i zwrotu w naszym sklepie jest bardzo prosty.

DARMOWA WYMIANA

W naszym sklepie oferujemy możliwość darmowej wymiany. Oznacza to, że nie musisz ponosić kosztów wysyłki ponownie jeżeli zdecydujesz się wymienić zakupioną rzecz na inny rozmiar lub model. Twoim zadaniem jest jedynie odesłanie towaru do nas. O zamiarze wymiany poinformuj nas w ciągu 10 dni od otrzymania paczki. Następnie odeślij towar dowolną metodą na adres podany poniżej (ze względu bezpieczeństwa polecamy taką, która umożliwia śledzenie paczki), w środku dołączając formularz wymiany towaru. Pamiętaj, że wymieniana rzecz musi być w nienaruszonym stanie, to znaczy nowa, nienoszona oraz posiadająca oryginalne oznaczenia takie jak metki. 

ZWROT

Każdy może czasem się rozmyślić, doskonale rozumiemy! Wystarczy, że poinformujesz nas o tym mailowo w ciągu 10 dni od otrzymania paczki. Jeśli zdecydujesz się zwrócić zakupioną rzecz, odeślij ją na adres podany poniżej dowolną metodą (polecamy te umożliwiające śledzenie paczki dla pewności), w środku dołączając formularz zwrotu towaru. Pamiętaj, że musi być ona w nienaruszonym stanie, to znaczy nowa, nienoszona oraz posiadająca oryginalne oznaczenia takie jak metki.

Adres zwrotny:
BLVCK APPAREL
Trablice 68D
26-624 Kowala

 

Masz dodatkowe pytania?

Dokładamy wszelkich starań, by zarówno proces przebiegu zamówienia w naszym sklepie był jasny, przejrzysty i bezpieczny. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z wysyłką lub płatnością, napisz do nas. Zawsze chętnie pomożemy!

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów